Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISBN:978-0-8476-9047-3
Autor(i):Freire, Paulo
Naslov:Pedagogy of freedom : Ethics, democracy, and civic courage / Paulo Freire ; translated by Patrick Clarke, foreword by Donaldo Macedo, introduction by Stanley Aronowitz
Impresum:Lanham : Rowman & Littlefield Publishers, Inc. , 2001
Materijalni opis:XXXII, 144 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Critical perspectives series : A book series dedicated to Paulo Freire ; 7
Napomena:Prijevod djela: Pedagogia de autonomia. - Str. 131-144: Bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * politika obrazovanja * sociologija obrazovanja * kritičke teorije obrazovanja * kritička pedagogija * podučavanje
Sažetak:<Introductory reflections>, <There is no teaching without learning>, <Teaching is not just transferring knowledge>, <Teaching is a human act>
UDK:37.01/.014+371.3
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.01 FRE p
Inventarni broj:18436
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8484

2
ISBN:0-415-91176-1
Naslov:Technoscience and cyberculture / edited by Stanley Aronowitz ... [et al.]
Impresum:New York ; London : Routledge , 1996
Materijalni opis:323 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija i bibliografske bilješke uz svako poglavlje. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija medija * sociologija kulture * kibernetika * tehnologija * civilizacija * znanost * virtualnost * virtualna stvarnost * rat * tržište * budućost rada * virtalni kapitalizam * bioetika * genetika
UDK:316.77(082)
Ostali autori / urednici:Aronowitz, Stanley
Signatura:SOC 316.77 TEC
Inventarni broj:8065
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:85

3
ISSN:0017-8055
Autor:Aronowitz, Stanley
Naslov:Between nationality and class
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 2, str. 188-207
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5589

4
ISBN:0-8166-1880-1
Autor(i):Aronowitz, Stanley ; Giroux, Henry A.
Naslov:Postmodern education : Politics, culture, and social criticism / Stanley Aronowitz and Henry A. Giroux
Izdanje:4th printing
Impresum:Minneapolis ; London : University of Minnesota Press , 2003
Materijalni opis:IX, 206 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:teorija obrazovanja * obrazovna politika * postmodernizam * sociologija obrazovanja
Sažetak:<Introduction: class, rase, and gender in educational politics>, <Textual authority, culture, and the politics of literacy>, <Postmodernism and the discourse of educational criticism>, <Cultural politics, reading formations, and the role of teachers as public intellectuals>, <Border pedagogy in the age of postmodernism>, <The punishment of disciplines: cultural studies and the transformation of legitimate knowledge>, <Working-class displacements and postmodern representations>, <Conclusion: Postmodernism as politics - beyond difference as technological utopianism and cultural separatism>
UDK:37.014/.015.4
Signatura:PE 37.014 ARO p
Inventarni broj:18426
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8480

Upit: PersonalName_swish=(Aronowitz Stanley )

login